2017年5月21日 星期日

♥ Mela Italian & Spanish Cuisine ♥

早幾日去觀塘接朋友放工,之後佢帶左我黎 Mela ~
我記得左 Mela 本身係由巧運工業大廈11樓,原來最近它搬到去鴻圖中心地下!
 

 
 
一黎先睇睇 Menu,好多選擇!
   

 
 
我同朋友一人一杯飲品,
我要左杯燈汁,佢要左杯薄荷青檸梳打。
 

  
  
煙三文魚凱撒沙律配溫泉蛋~
沙律既菜好 fresh,煙三文魚口感煙韌,咸香有致!
   

 
 
小食叫左藍芝士焗脆炸單骨雞翼,
芝士味濃,雞翼炸得黎又唔會太熱氣,小朋友都岩食!
    

 
 
另外點左個 "大虎蝦、櫻花蝦、車厘茄、蕃茄蝦汁、手製意大利麵"~
初初諗住真係有大虎蝦,不過原來同想像中既出入好多,而櫻花蝦我就真係見唔到!
所以如果本身想食大虎蝦既朋友就有機會失望 ><
 
蝦肉彈牙、鮮味濃郁,
而手製意大利麵就同平時既意粉好唔同,呢度係幼d,滑d,唔錯!
 

 
 
另一個 main 點左 "燒美國牛肋骨配燒蒜,紅酒燒汁"
 
初初以為燒美國牛肋骨唔會有好多肉,
點知好驚喜,牛肉鮮嫩又 juicy,同埋條燒美國牛肋骨既份量都好多!
燒蒜既蒜味好重,朋友好中意!
 

 
 
Overall 小評:
    
味道:★★★★☆
環境:★★★★☆
服務:★★★★☆
衛生:★★★★☆ 
抵食:★★★★☆

沒有留言:

張貼留言