2017年5月30日 星期二

♥ 高興 Happinesssss Cafe ♥

前幾日,去觀塘等朋友放工~
之後佢帶我黎工廈一間餐廳食 dinner,間餐廳叫 "高興"。
  

 
 
入面既佈置好特別,裝潢都算幾靚~
    

 
 
講真,完全唔覺得原來置身0係工廈入面!
  



一坐低,叫左2杯野飲先~
朋友點左蜜糖檸檬特飲,我就叫左杯荔枝冰茶~
  
蜜糖檸檬甜甜酸酸,味道特別;
而我杯荔枝冰茶我懷疑佢比錯,飲落係蜜桃味,不過費時煩既關係,我照要左~
  

  
 
小食叫左:水牛城雞中翼配芝士醬~
除左芝士醬之外,仲有牛油果醬、sour cream,真心覺得d 醬佢地自家製得幾好!
雞翼雖然望落熱氣,不過食落又ok wor =]
  

 
 
主食要左一個蕃茄吉列豬扒烏冬,另外一個要左個摩洛哥雞肉沙律!
 
highly recommend 摩洛哥雞肉沙律,入面材料非常豐富~
好健康,有牛油果、紅菜頭、蘿蔔絲、蛋白、雞肉、杏仁、提子乾、菜!
沙律醬又撈得幾好,$74 抵都爆啦有咁多材料!
 
而蕃茄吉列豬扒烏冬都唔錯,烏冬彈牙煙韌~
蕃茄湯底濃度適中,吉列豬扒香脆肉嫩,唔錯 =]
  

 
 
甜品點左個香蕉朱古力 PANCAKE~
勁有誠意,佢地係用MOVENPICK 朱古力雪糕咖!
不過 PANCAKE 好厚,唔算鬆軟,我就麻麻地。
  

 
 
埋單先發現呢度原來冇加一咖,每人 around $140 ~
 
味道:★★★★☆
環境:★★★★★
服務:★★★★
衛生:★★★★抵食:★★★★☆
   

沒有留言:

張貼留言