2017年5月14日 星期日

♥ 南豐小廚雞煲火鍋 ♥

早幾日同朋友食雞煲,
旺角地頭蟲既佢帶我黎到南豐小廚雞煲鍋~
   

  
  
星期六夜晚都好FULL,我地AROUND 7 點到,好彩都有位!
 

 
 
同朋友一人一杯巨無霸飲品,
超大杯唔好講笑,2個女仔我覺得可以SHARE 飲!
 

 
 
我地點左個黃酒滋潤雞煲~
職員教我地個湯滾左先好落雞,然後碌熟D 雞後,再焗多一陣先好食!
    

 
 
 一打開蓋,香氣四散,酒味有D 濃,食落味道唔錯~
雞塊多肉少骨,唔係雪到無哂質感既雞肉,而且真係好嫩滑!
味道同其他雞煲有些少唔同,酒味較重,感覺好滋補!
  

 
 
牛骨髓好滑溜,食完一條又一條~
  

 
 
仲點左魚腐,手打墨魚丸、手打蝦丸~
魚腐吸收哂湯汁既精華,好好味!
而手打墨魚丸、手打蝦丸好大粒,粒粒都彈牙、爽口 =]
  

 
 
最後埋單前,老闆娘就送左碗雪耳糖水比我地~又甜又清涼!


沒有留言:

張貼留言