2017年5月20日 星期六

♥ ATUM Desserant ♥

今個月好開心,加人工之餘仲出 Bonus ~
所以同同事去 Sogo thankful week 掃貨之餘,順便去食甜品!
來到 L square 既 Atum,上次揀左畫畫,今次我地每人點一個甜品 =]
  

 
 
Drink Menu ~ 選擇都幾多!
Dessert Menu 咁岩好多款轉左,但 Menu 未印得切 ~ 職員比我地睇佢地手機既相,我地再點!
   
 
 
我點左杯多奶既 Rose Latte ~ 勁香,玫瑰花香味!
 
 
 
Dessert 名叫仙人掌~
入面有:仙人掌sorbet 、玄米茶汁、仙人掌冰、Meringue ~
 
賣相好靚,我最中意既粉紅色!
仙人掌sorbet 同仙人掌冰好冰涼,夏天食就係最岩!
玄米茶汁甜甜地,作點綴,幾靚,而 Meringue 好soft 好滑,overall 唔錯 =]
   
 
 
朋友點左杯蘋果汁~
  
 
 
朋友點左個西瓜冰~
入面有:西瓜雪芭、浸西瓜皮、話梅奶凍、芝麻糖粒。
  
賣相都唔錯,西瓜雪芭、浸西瓜皮口味清新、涼快!
話梅奶凍好特別,平時出面唔會食到呢個味既奶凍,酸酸甜甜,唔錯 =]
 
 
 
Overall 小評:
 
 
味道:★★★

環境:★★★

服務:★★★

衛生:★★★★
 
抵食:★★★★☆


沒有留言:

張貼留言