2017年4月6日 星期四

Comic Park & Cafe

趁住兒童節,帶左表弟去九龍灣買玩具,我就去扭蛋~
經過 Comic Park & Cafe,表弟又拉我入去!
 

 
 
入面勁多機動遊戲,每樣都玩少少~
 

 
 
之後比佢見到有間餐廳,佢又話要食飯!
  



見menu 都ok,所以就一齊食 dinner =]


 
 
我地一人叫左一個餐~ (只需加$28)
就會有餐湯同煙鴨胸黑醋沙律!個白湯有d 稀,沙律冇咩特別!
   

 
 
之後佢既美式什扒配野菌飯黎左!!
好豐富呀,入面有牛扒、豬扒同雞扒,連埋飯份量超多,而且好易入口,又飽肚!
 

 
 
而我叫左個香煎海蝦配龍蝦汁~
蝦有3隻,勁多菇,天使麵都好幼滑、爽口。
 

 
 
我仲點左杯玫瑰鮮奶綠茶,不過超甜 = =
完全唔推介!
 

 
 
表弟果杯梳打就正常得多!
 

 
 
當日叫左好耐先有職員理我地,而且到最後竟然冇比甜品我地~
 
小評:
 
味道:★★★☆☆ 
環境:★★★★☆
服務:★★☆☆☆
衛生:★★★★☆ 
抵食:★★★★☆

沒有留言:

張貼留言